Poniżej przedstawiamy przebieg współpracy z naszym biurem przy zgłoszeniu nieruchomości na sprzedaż.
- Przyjęcie nieruchomości do sprzedaży (zgłoszenie oferty przez klienta)
- Dostarczenie przez Zamawiającego posiadanych dokumentów od nieruchomości, analiza stanu prawnego (czy dana nieruchomość może zostać sprzedana),
- Rozmowa dotycząca oczekiwań Zamawiającego,
- Oględziny nieruchomości, wykonanie profesjonalnych zdjęć, oszacowanie wartości, oraz uzgodnienie warunków sprzedaży z właścicielem,
- Zawarcie umowy o pośrednictwo.
- Promocja i reklama oferty
- Wprowadzenie nieruchomości do ofert biura (Internet, szyld reklamowy na nieruchomości, witryna reklamowa w siedzibie biura),
- Prezentacja nieruchomości zainteresowanym klientom.
- Realizacja transakcji
- Negocjacje warunków sprzedaży/kupna,
- Podpisanie umowy przedwstępnej (przygotowanej przez biuro),
- Kompletowanie przez biuro dokumentów i danych do umowy ostatecznej,
- Zawarcie aktu notarialnego,
- Przekazanie nieruchomości.
- Zakończenie współpracy
- Rozliczenia finansowe z biurem.