Tak działamy

Poniżej przedstawiamy przebieg współpracy z naszym biurem przy zgłoszeniu nieruchomości na sprzedaż.

  1. Przyjęcie nieruchomości do sprzedaży (zgłoszenie oferty przez klienta)
    • Dostarczenie przez Zamawiającego posiadanych dokumentów od nieruchomości, analiza stanu prawnego (czy dana nieruchomość może zostać sprzedana),
    • Rozmowa dotycząca oczekiwań Zamawiającego,
    • Oględziny nieruchomości, wykonanie profesjonalnych zdjęć, oszacowanie wartości, oraz uzgodnienie warunków sprzedaży z właścicielem,
    • Zawarcie umowy o pośrednictwo.
  2. Promocja i reklama oferty
    • Wprowadzenie nieruchomości do ofert biura (Internet, szyld reklamowy na nieruchomości, witryna reklamowa w siedzibie biura),
    • Prezentacja nieruchomości zainteresowanym klientom.
  3. Realizacja transakcji
    • Negocjacje warunków sprzedaży/kupna,
    • Podpisanie umowy przedwstępnej (przygotowanej przez biuro),
    • Kompletowanie przez biuro dokumentów i danych do umowy ostatecznej,
    • Zawarcie aktu notarialnego,
    • Przekazanie nieruchomości.
  4. Zakończenie współpracy
    • Rozliczenia finansowe z biurem.

CHCESZ SPRZEDAĆ NIERUCHOMOŚĆ? ZGŁOŚ JĄ DO NAS!